Organizační informace

Místo a datum konání

Clarion Congress Hotel Olomouc

10.–11. 4. 2025

Další informace k místu konání

Parkování v místě konání akce je kapacitně velice limitované.

Využijte prosím okolních parkovacích ploch, jejichž souhrn včetně cen parkovného naleznete v parkovací mapě ZDE.
Děkujeme!

 

Cena

Registrační formulář pro pasivní účastníky bude otevřen do 6. dubna 2025

Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na kongres@solen.cz.  

Lékař

Registrace do 28. 2. 2025
1 200 Kč
Registrace do 6. 4. 2025
1 800 Kč
Registrace od 7. 4. 2025 a na místě
2 000 Kč

Lékař předplatitel (20% sleva z registračního poplatku pro předplatitele časopisu Solen pro rok 2025)

Registrace do 28. 2. 2025
960 Kč
Registrace do 6. 4. 2025
1 440 Kč
Registrace od 7. 4. 2025 a na místě
1 600 Kč

Lékař do 35 let (40% sleva z registračního poplatku)

Registrace do 28. 2. 2025
720 Kč
Registrace do 6. 4. 2025
1 080 Kč
Registrace od 7. 4. 2025 a na místě
1 200 Kč

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací prosím kontaktujte pana Martina Jíšu (jisa@solen.cz+420 734 567 855).

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • veškeré materiály včetně abstrakt přednášek s podrobným programem akce (tištěný sborník negarantujeme účastníkům přihlášeným po uzávěrce pasivní účasti)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení a pitný režim v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21% DPH

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Fakturu pro zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce.

Další poplatky

Oběd 10. 4.: 290 Kč
Oběd 11. 4.: 290 Kč 

Stravování

Letos pro Vás opět zajistíme na stánku SOLEN výbornou kávu ve spolupráci s jednou z místních kaváren, kterou brzy představíme. Samozřejmostí bude také občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

Oběd není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.

Čtvrtek 10. 4. 2025

Menu 1

  • Drůbeží vývar
  • Kuřecí roláda se sušenými rajčaty, rýže
  • Salát Coleslaw

Menu 2 (vegetariánské)

  • Minestrone
  • Brokolicové placičky se sýrem, bramborové pyré, bylinkový dip
  • Směs listových salátů
290 Kč

Pátek 11. 4. 2025

Menu 1

  • Hráškový krém, bylinkové krutony s opečenou anglickou slaninou
  • Vepřová pečeně na anglický způsob s pepřovou omáčkou, pečené farmářské brambory
  • Mrkvový s ananasem

Menu 2 (vegetariánské)

  • Hráškový krém, bylinkové krutony
  • Zeleninové lasagne
  • Směs listových salátů
290 Kč

Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek. Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu kongres@solen.cz , a to nejpozději do 11. 3. 2025, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude ubytování uhrazeno 14 dní před konáním akce, rezervace bude zrušena. V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

Poptávka musí obsahovat

  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Clarion Congress Hotel Olomouc

  • Jednolůžkový pokoj: 2 400 Kč
  • Dvoulůžkový pokoj: 2 900 Kč

Cena ubytování zahrnuje DPH a bufetovou snídani.

V cenách ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu, který činí 50 Kč/osobu a den.

Zrušení a změny ubytování

  • Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
  • V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
  • Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
  • Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
  • Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
  • V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.
menuchevron-down